Blijven
bloeien

Fleurop Interflora Nederland

PR en coöperatie-communicatie voor Fleurop: bloemisten binden

Bloemenverzendorganisatie Fleurop telt ruim 500 aangesloten bloemisten. Hoe service je deze individuele ondernemers? En hoe versterk je overkoepelend het merk? Fleurop ondersteunen we hierbij onder de noemer: coöperatie-communicatie. Daarnaast doen we pr voor deze marktleider in de wereld van bloemen.

Verrassing!

Fleurop is specialist in het verzenden van bloemencreaties. Met een netwerk van 40.000 lokale vakbloemisten in meer dan 140 landen is een boeket overal ter wereld binnen handbereik. Met passie, vakmanschap en een scherp oog voor duurzaamheid bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. De missie: een goed gevoel bezorgen! Met diverse pr-acties zetten wij die missie jaarrond kracht bij. Mooi voorbeeld is het verrassen van powervrouwen met een schitterend boeket op Internationale Vrouwendag.

Fleurop Internationale Vrouwendag

De knop om

Is het tijd voor verandering? Dan gaat de knop om. En dan is het zaak alle vakbloemisten te enthousiasmeren en de kernwaarden van het merk Fleurop te bewaken. Verandertrajecten en coöperatie-communicatie is een ander specialisme dat we inzetten voor de markleider in bloemen. Van werken aan meerjarenplannen tot concrete kortetermijnacties en het inventariseren van wensen door middel van onderzoek, enquêtes en interviews.

Bloemlezing

Een jaarverslag saai? Fleurop bewijst het tegendeel. In het jaarverslag worden niet alleen cijfers gepresenteerd. Centraal staan de mensen achter het merk: de centrale organisatie en de Fleurop-vakbloemisten. In geuren en kleuren vatten zij het jaar samen. Door Van Hulzen vertaald in een schitterende bloemlezing.