Tiende Thuiswinkel Waarborg-certificaat voor Fleurop

Door Aron Schouten 4 weken gelden
Home  /  Persberichten  /  Tiende Thuiswinkel Waarborg-certificaat voor Fleurop

 

Bloemenspecialist pionier op gebied van online winkelen

Veenendaal, 10 oktober 2019 – Een feestelijk moment voor Fleurop. Deze week ontving de bloemenspecialist voor het tiende jaar op rij het Thuiswinkel Waarborg-certificaat. Daarmee behoort Fleurop tot een select gezelschap dat consumenten al meer dan tien jaar veilig en betrouwbaar online laat winkelen.

“Een bijzondere prestatie? Ik denk dat het eerder bijzonder is als je dit certificaat niet hebt”, laat Bas Wustenveld, webmaster bij Fleurop, weten. “We hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan, dat geldt zowel voor onze boeketten als het online bestellen ervan. Als je aan de eisen van Thuiswinkel.org voldoet, dan weet je dat je goed zit. Je voldoet niet alleen aan de wettelijke eisen, maar bent ook vooruitstrevend op het gebied van service. En daar staan we voor.”

Veertien dagen bedenktijd
Wat wel bijzonder is? Dat Fleurop als een van de weinige Thuiswinkel Waarborg-gecertificeerden geen veertien dagen bedenktijd hoeft te geven. “Dat klopt”, vervolgt Bas. “We zijn een vreemde eend in de bijt. Fleurop levert een levend product, bloemen en planten. Die kun je niet na veertien dagen ruilen voor een bos in een andere kleur bijvoorbeeld. Wel geven we zeven dagen vaasgarantie. Zijn de bloemen binnen 7 dagen niet mooi meer, dan zorgen we voor een passende oplossing. Bloemen zijn blijmakers. We willen dat onze klanten ook blij van ons worden.”

Uitmuntende service
“Fleurop is al tien jaar gecertificeerd door Thuiswinkel.org. We zijn trots dat zo’n mooie organisatie zich al zo lang aan onze vereniging heeft verbonden. Fleurop heeft zich de levering van bloemen helemaal eigen gemaakt. De 8,9 die ze gemiddeld van meer dan 100.000 klanten hebben gekregen via Thuiswinkel Reviews en de service die ze leveren, zijn uitmuntend te noemen. Verder zijn we heel blij dat Fleurop zich ook echt inzet voor een betere e-commercemarkt, onder andere door hun deelname aan een van onze commissies. We wensen ze nog veel geluk in de toekomst en hopen ze nog lange tijd als lid te mogen hebben”, aldus Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org.

Over Fleurop
Fleurop Interflora Nederland is specialist in het verzenden van bloemencreaties. Dat doet de coöperatie sinds 1921 in binnen- én buitenland. In Nederland zijn ruim duizend bloemisten aangesloten. Met een totaalnetwerk van 40.000 bloemisten in meer dan 140 landen is een boeket, mede dankzij same-day-delivery, overal ter wereld binnen handbereik en gaat Fleurop ver om goede gevoelens te bezorgen. Met passie, vakmanschap en oog voor duurzaamheid bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: samenwerking, kwaliteit, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en service. Meer informatie: www.fleurop.nl.

Category:
  Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000