Renée Klatten speelt hoofdrol in Fleurop-commercial

Door Aron Schouten 3 weken gelden
Home  /  Persberichten  /  Renée Klatten speelt hoofdrol in Fleurop-commercial

Capelse bloemiste laat zien dat bloemen hét geschenk zijn bij viering mijlpaal

Capelle aan den IJssel, 25 september 2019 –Vanaf vandaag is ze te zien op tv: Renée Klatten. De eigenaresse van bloemenwinkel Leaf Bloemen uit Capelle aan den IJssel speelt de hoofdrol in de nieuwste Fleurop-commercial. Daarin laat ze zien dat bloemen voor de viering van iedere mijlpaal een schitterend geschenk zijn.

“Een verjaardag, nieuwe woning, geboorte, met pensioen gaan, het behalen van je rijbewijs of diploma … Elke mijlpaal is reden tot een feestje”, legt Renée uit. “En bij feest horen bloemen.”

Boeket en bloemist in beeld
De tv-commercial vormt de basis van de campagne waarmee Fleurop kijkers inspiratie biedt voor een fleurig geschenk. Daarin zien we hoe Renée met passie en de allermooiste bloemen een boeket samenstelt, terwijl klanten haar informeren over de bijzondere mijlpaal waar het boeket voor bedoeld is. “Het is een gave spot geworden”, laat Renée weten. “Het boeket dat ik erin maak, is er echt een waar mijn liefde voor bloemen vanaf spat. Bloemen verrassen, ontroeren, verblijden. Met plezier laat ik dat aan de kijkers zien!”

De commercial is nu te zien op tv en wordt ook onder de aandacht gebracht via social media en online video. Bekijk hier de commercial: https://www.youtube.com/watch?v=b6dkXIW_6l0

Bezorg een goed gevoel
Ook deze campagne brengt de essentie van Fleurop in beeld: elkaar een goed gevoel bezorgen. “Iets waar onze bloemisten zich dagelijks voor inzetten door de mooiste boeketten te maken”, licht Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop, toe. “Op vakkundige wijze leggen zij in elke creatie het gevoel van de gever. Niemand kan dat vakmanschap beter in beeld brengen dan onze eigen bloemisten. We zijn er trots op dat Renée de komende weken op tv te zien is.”

Over Fleurop
Fleurop Interflora Nederland is specialist in het verzenden van bloemencreaties. Dat doet de coöperatie sinds 1921 in binnen- én buitenland. In Nederland zijn ruim duizend bloemisten aangesloten. Met een totaalnetwerk van 40.000 bloemisten in meer dan 140 landen is een boeket, mede dankzij same-day-delivery, overal ter wereld binnen handbereik en gaat Fleurop ver om goede gevoelens te bezorgen. Met passie, vakmanschap en oog voor duurzaamheid bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: samenwerking, kwaliteit, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en service. Meer informatie: www.fleurop.nl.

Category:
  Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000