Het formaat telt

Door Lala Aleksanyan 2 maanden gelden
Home  /  Persberichten  /  Het formaat telt

Stevig, zacht en iets groter

Zeist, 8 mei 2019 – Dik, dun, lang of kort … Het formaat telt. Hoewel Nederlanders het ongemakkelijk vinden om er open en bloot over te spreken, hebben ze allemaal een eigen specifieke voorkeur. Stap uit die comfort zone, probeer eens een ander formaat. Ervaar het nieuwe Edet Comfort toiletpapier.

Toiletgewoontes. Het is geen dagelijks onderwerp van gesprek. Maar gebleken is dat er wereldwijd duidelijke verschillen zijn én dat we allemaal onze eigen voorkeur hebben. Proppen of vouwen, zittend of staand de billen afvegen, een flink stuk papier gebruiken of zo min mogelijk velletjes? Edet doorbreekt het taboe en vraagt in haar nieuwe campagne op de man af hoe men het nieuwe formaat toiletpapier ervaart. Bekijk de campagne hier!

Beter in de hand
Edet Comfort biedt dankzij de vierkante velletjes een prettigere toiletervaring. Het toiletpapier heeft een groter formaat, dat de hele hand bedekt. De nieuwe variant van Edet is zacht, 3-laags en heeft een comfortabele volumestructuur. De 249 deelnemers van het Testpanel namen de proef op de som en vinden dat het papier beter in de hand ligt. Zij geven Edet Comfort een 7.9 als rapportcijfer. In haar online commercials ‘Het formaat telt’ brengt Edet op ludieke wijze reacties op de nieuwe vierkante velletjes in beeld: “Het voelde anders, maar wel fijn.” En ook: “Een ander formaat maakt echt verschil.”

Over Essity en Edet
Zacht en sterk. Dat is de combinatie waarmee Edet al jaren bijdraagt aan een hygiënische verzorging en comfort. Edet droog én vochtig toiletpapier bieden samen een complete persoonlijke verzorging. Dankzij innovaties zijn er diverse hoogwaardige varianten van droog én vochtig toiletpapier, die bijdragen aan een schoon en fris gevoel voor iedereen. Edet is onderdeel van Essity. Essity is een vooraanstaand internationaal hygiëne- en gezondheidsbedrijf dat zich inzet voor het verbeteren van welzijn met producten en oplossingen voor dagelijks gebruik. De naam Essity is een combinatie van de woorden essentials en necessities. Ons duurzame businessmodel creëert waarde voor mens en natuur. Verkoop vindt plaats in ca. 150 landen via de toonaangevende internationale merken TENA en Tork, en andere sterke merken waaronder JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda en Zewa. Essity heeft ca. 47.000 medewerkers en de netto-omzet in 2018 bedroeg ca. SEK 118,5 miljard (EUR 11,6 miljard). Het hoofdkantoor bevindt zich in Stockholm, Zweden, en Essity staat genoteerd aan de Nasdaq Stockholm. Ga voor meer informatie naar www.edet.nl.

Category:
  Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000