Fleurop brengt echte liefde in beeld

Door Lala Aleksanyan 9 maanden gelden
Home  /  Persberichten  /  Fleurop brengt echte liefde in beeld

Bloemistaurant decor voor valentijnscampagne

Veenendaal, 1 februari 2019 – Echte liefde. Daar draait het om in de nieuwe valentijnscampagne van Fleurop. De bloemenspecialist brengt liefde in beeld en biedt inspiratie om liefde kenbaar te maken. Niet alleen aan de man of vrouw van je dromen, maar ook aan familie en vrienden. De campagne, waar niet acteurs, maar echte geliefden de hoofdrol in spelen, start dit weekend.

“Pure, oprechte liefde, het is het mooiste dat er is”, vertelt Jeroen de Zwart, algemeen directeur van Fleurop.“In deze drukke samenleving vergeten we soms onze liefde te tonen. Met deze campagne willen we laten zien wat er gebeurt als je even de tijd neemt om stil te staan bij de liefde. Hoe mooi en belangrijk die is. Daarmee willen we inspireren om geliefden te verrassen. Valentijnsdag is daar natuurlijk het moment voor, maar wat ons betreft is het elke dag Valentijnsdag.”

Bloemistaurant
De basis van de campagne wordt gevormd door een tv-commercial. De opnamelocatie is uniek: een bloemenwinkel omgetoverd tot restaurant. Met smart wordt er gewacht op geliefden, die ondertussen thuis worden verrast met bloemen én een uitnodiging om geblinddoekt in een auto te stappen. Dat de verrassingen meer dan geslaagd zijn, blijkt uit de overweldigende reacties.

Bezorg een goed gevoel
De Zwart vervolgt: “De campagne brengt de essentie van Fleurop in beeld: elkaar een goed gevoel bezorgen. Iets waar onze bloemisten zich dagelijks voor inzetten door de mooiste boeketten te creëren. Op vakkundige wijze leggen zij in elk boeket het gevoel van de gever.” De campagne wordt crossmediaal ingezet. Naast televisie wordt de campagne ook onder de aandacht gebracht via onlinevideo en display, social media en POS. Bekijk hier de campagne.

Over Fleurop
Fleurop Interflora Nederland is sinds 1921 gespecialiseerd in het verzenden van bloemen, nationaal en internationaal. In Nederland zijn meer dan 1.050 bloemisten aangesloten bij de coöperatie en wereldwijd zijn dat er 40.000, verdeeld over ruim 140 landen. Met de rijke geschiedenis en deskundigheid van de organisatie bedient Fleurop dagelijks zowel de particuliere als zakelijke markt. Fleurop werd door het WUA! al viermaal bekroond met een eerste plaats bij de Performance Scan Bloemen (2013, 2014, 2015 en 2016) en won twee keer de titel ‘Beste Website’ bij hetzelfde instituut. De basis van het succes en het sterke merk van Fleurop zijn de waarden: kwaliteit, service (waaronder ‘same-day-delivery’), samenwerking, eerlijkheid (transparante prijsstelling) en passie voor het vak.

Category:
  Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000