Blue Monday Socks

Door Van Hulzen 3 jaar gelden
Home  /  Persberichten  /  Blue Monday Socks

Van Hulzen Communicatie verspreidt positiviteit op meest depri dag van het jaar

Voorschoten, 21 januari 2019 – Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar? Niet als het aan Van Hulzen Communicatie uit Voorschoten ligt. Het bureau verspreidt vandaag alleen maar positiviteit. Én Happy Socks.

“Alles heeft een verhaal”, vertelt Huib Bannier, partner van het communicatiebureau dat de gelijknamige slogan voert. “Het verhaal achter Blue Monday is een knap staaltje Britse fantasie, waar we dankbaar gebruik van maken. Een moment dat we aangrijpen om óns verhaal te delen. Want depressies, daar hebben wij niets mee. Van Hulzen Communicatie staat voor positiviteit en energie. Iets wat we onze klanten en relaties dagelijks brengen en waar we de rest van Nederland vandaag ook mee willen verrassen.”

Deel jouw verhaal en maak kans op Happy Socks
Het bureau roept op positieve verhalen te delen. Bannier: “Deel vandaag de leukste, grappigste, vrolijkste verhalen met ons via social media. Gebruik daarbij de hashtag #BlueMondaySocks en maak kans op een paar Happy Socks. Voel de vrolijkheid tot in je tenen!”

Over Van Hulzen Communicatie
Van Hulzen Communicatie is een fullservicebureau voor geïntegreerde communicatie vanuit de disciplines strategie, creatie en content. Gevestigd in Voorschoten, met alles onder een dak: adviseurs, projectmanagers, socialmediaspecialisten, vormgevers, media-inkopers en tekstschrijvers. In totaal werken bij Van Hulzen Communicatie twintig professionals, voor opdrachtgevers bij lokale, provinciale en landelijke overheden en bij retailers en corporates.

Category:
  Persberichten
Dit bericht gedeeld 0 keer
 000